HTML

Állás Wanted

Az oldal célja, hogy őszintén és köntörfalazás nélkül beszéljünk azokról a témákról, amik az álláskereséshez kapcsolódnak. Mi, az oldalon író bloggerek, mind átéltük az álláskeresés mélypontjait és ezekről nyíltan merünk beszélni, mert hisszük, hogy a tapasztalatainkból mások is okulhatnak! A saját tapasztalatainkon túl az érdekesebb beérkező olvasói levelek közül is megosztunk néhányat az ide látogatókkal!

Az álláskeresésről őszintén!

2010.01.08. 23:09 v.r

Az Álláswanted blog új társszerzője, Rudolf

Sziasztok Kedves Olvasók,

Rudolf vagyok, kezdetektől fogja az oldal lelkes olvasója és mostantól aktív blogger. Egy véletlen folytán találtam rá a blogra az első pár post megszületésének idején, és azóta rendszeres látogató voltam itt. Bár eddig nem vettem részt aktívan a kommentelésben, de passzív olvasóként figyelemmel kísértem az eddigi szerkesztő munkáját, és nagyon tetszett, amit itt láttam. Végre egy olyan oldal, ahol nem csak sablon szövegeket találtam az álláskeresés témakörében, hanem egy valódi ember szemén keresztül ismerhettem meg az álláskeresés világát. 

Amikor megláttam, hogy társszerző kerestetik, rögtön eljátszottam a gondolattal, hogy milyen lenne, ha én is szerkesztővé válnék, majd jelentkeztem, és láss csodát, helyet kaptam az új csapatban, tehát mostantól nem csak a háttérből figyelem az eseményeket, hanem rendszeres postjaimmal igyekszem megosztani Veletek kalandjaimat az álláskeresés nehéz világában.

Magamról annyit, hogy Rudolfnak hívnak, eredetileg egy nyugatmagyarországi kisvárosból származom, de az egyetem megkezdése óta főleg Budapesten élek . Nemrég diplomáztam egy budapesti főiskola gazdasági szakos hallgatójaként , és azóta tart az az álláskeresési kálváriám, amit a későbbiekben igyekszem megosztani Veletek. Közgaszdász vagyok, de a kötelező szakmai gyakorlatot leszámítva még nem sikerült munkát találnom a végzettségemnek megfelelően, jelenleg is aktív munkakeresőként telnek napjaim.

Azért, hogy eltartsam magam , a főiskola alatt és azóta is vállalok munkát, de viszonylag szerencsésnek mondhatom magam, mivel édesanyám angol anyanyelvű, én is mondhatni anyanyelvi szinten beszélem a nyelvet, emiatt megvolt az a lehetőségem, hogy ne kelljen klasszikus értelemben vett diákmunkát vállalnom,  és a főiskola alatt tanítással tudtam megkeresni annyit, amennyire szükségem volt ahhoz, hogy eltartsam magam ,és ne nagyon kelljen a szüleimre támaszkodnom. Amióta diplomáztam, egy kicsit több órát tartok, sokkal több lett a szabadidőm értelemszerűen, és amíg nem sikerül elhelyezkednem a diplomámnak megfelelő állást találnom, addig ebből fogok megélni.

Fontosnak tartom megjegyezni, hogy akármennyire is egyszerűnek tűnik így a helyzetem, ez mégiscsak egy kényszermegoldás, nem azért jártam ki a főiskolát és tanultam hajnalokig a vizsgaidőszakban, hogy utána azt ne hasznosítsam. Minél hamarabb szeretnék elhelyezkedni, es csökkenteni az angolóráim számát, hogy végre a karrieremre koncentrálhassak.

Úgy gondolom sokan vagytok hasonló helyzetben, és érdekes lehet végigkövetni egy pályakezdőt, ahogyan kilép a nagybetűs életbe, erről fogok Nektek blogolni a továbbiakban. Remélem sokatoknak hasznára lehetek, és én is segíteni tudok másoknak álláskereséssel kapcsolatos témákban.

De mára legyen elég ennyi, nemsokára új posttal jelentkezem.

Örülök, hogy itt lehetek, és mint új szerkesztő kapcsolódhatok be az oldal működésébe, kívénjatok sok sikert, én mindent meg fogok tenni, hogy tartalmas blogot adjak a "kezetekbe"

Rudolf

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://allaswanted.blog.hu/api/trackback/id/tr261658013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yuccer 2010.01.11. 20:35:33

Szia Rudolf, Isten hozott!
Hadd osszak meg egy friss infót mindenkivel:
A Figyelőnet gazdasági rovatának a vezetője tart álláskeresői tréninget jövő hét szombaton Budapesten.
www.munka.org/trening
süti beállítások módosítása