HTML

Állás Wanted

Az oldal célja, hogy őszintén és köntörfalazás nélkül beszéljünk azokról a témákról, amik az álláskereséshez kapcsolódnak. Mi, az oldalon író bloggerek, mind átéltük az álláskeresés mélypontjait és ezekről nyíltan merünk beszélni, mert hisszük, hogy a tapasztalatainkból mások is okulhatnak! A saját tapasztalatainkon túl az érdekesebb beérkező olvasói levelek közül is megosztunk néhányat az ide látogatókkal!

Az álláskeresésről őszintén!

2009.03.07. 14:09 Hopeful John Doe

Munkakeresés - Internet IV. rész - JobPilot.hu

Címkék: vélemény munka állás álláskeresés tapasztalat állásajánlat munkanélküli munkakeresés munkahely munkaajánlat dolgozni állások munkák állásportál nem ajánlott alacsony nívó

Sziasztok!

Voltam állásinterjún, ahogy azt megírtam korábban.
Nem úgy sült el, ahogy szerettem volna, nem sikerült igazán meggyőznöm szerintem őket, de majd pár nap múlva elválik, azt mondták hamarosan jelentkeznek, ha engem választottak... Gondolom soha többé nem hallok róluk...

Miután hazajöttem az interjúról, úgy éreztem, hogy ez most nem az a pillanat, amikor nyugodtan és elégedetten hátradőlhetek. Tennem kell azért, hogy változtassak a helyzetemen. Neki is kezdtem. Folytattam a tapasztalataimgyűjtést egy másik magyar "nagyágyúval" az állásportálok tekintetében, és felfedező utat tettem a JobPilot.hu nevű portálon. Íme a tapasztalataim.

Beütöm a pontos címet. Töltés...

Első benyomások. Csúnya, csúnya és még annál is csúnyább. A kép valamiért el van csúszva, közel a 30% az oldalnak, jobb oldalon teljesen üres. Hihetetlen, hogy ilyen portálok ennyire nem adnak ezekre a dolgokra.

A főoldalon még két dolgot szűrök le hirtelen, egyrészt, hogy egy ilyen vérpiros színű színre alapozzák az egész portált, illetve, hogy az egész tele van sűrítve reklám bannerek tucatjaival. Persze, ez egy fontos bevételi forrás, de ettől ez még ronda.. Belemerülök a részletekbe.

A nem túl meggyőző első benyomás után, be kell ismerni, hogy látszik valóban sok időt töltöttek el különböző cikkek, tanácsok, tippek megírásával.
Már-már el is kezdenék olvasni egy-egy cikket, azonban hirtelen meggondolom magam, mivel hihetetlen zavarónak tartom, hogy minden cikknél beteszik hatalmas ablakokba, hogy regisztrálj, illetve böngéssz az álláshirdetések között. Nekem ez túl sok. Én soha nem szerettem amikor rámerőltettek valamit. Ha egy pici ízléses gombbal jelezték volna ezt akkor oké, de így ez már zavaró. Sebaj, kemény leszek, nem adom fel, tovább küzdök.

A negatív élmények, benyomások mellett azonban meg kell említeni, hogy az oldalnak vannak pozitívumai. Ilyen pozitívum például, hogy látszik valóban gondolkoztak az oldalon, érezhető, hogy törekedtek arra, hogy új dolgokkal bővítsék az amúgy unalmas állásportálok tömegét. Tetszik például, hogy a cikkeket hozzá lehet adni egy saját mappánkhoz. Más kérdés, hogy használja-e ezt valaki, de a lehetőség legalább meg van.

Sajnos azonban a kreatív megoldásokra való törekvést sokszor  túlzásba viszik...Tipikus példa erre a 'Kávészünet' elnevezésű menüpont. Ide, az általuk - amúgy tévesen - viccesnek ítélt cikkeket, képeket, tanácsokat tették fel.

Biztos csak én látom így, de engem ez a hatalmas "szabadság" mostanra már elkezdett egyre jobban frusztrálni és zavarni és amikor azt látom, hogy azok az oldalak, akiktől a megoldást, a segítséget remélem ilyen kis vicces dolgokkal ütik el az idejüket, ahelyett, hogy a valóban fontos szempontokra fókuszáljanak, akkor kicsit elkeseredem és azt érzem ez a portál nem az amit én keresek...

JobPilot.hu

  1. Nagyon elmaradott, élvezhetetlen látvány- és színvilág
     
  2. Az álláskeresőjük nem elég részletes, rosszul strukturált a rendszer
     
  3. Reklámbannerek mindenhol, mértéktelen bannermennyiség, ez zavarja az oldalra látogatókat
     
  4. Látszik, hogy szeretnének nagyon átfogó portált csinálni, sok tanács, cikk, hír, néhol szép megoldások találhatóak az oldalon
     
  5. Kevés cég (azok is főleg multik) és kevés állásajánlat van
     
  6. Túl rámenősek  (mindenhol van egy hatalmas regsiztráció, vagy állásszűrés gomb)

Összpontszám (1 - 10): 4.1

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://allaswanted.blog.hu/api/trackback/id/tr23987313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása