HTML

Állás Wanted

Az oldal célja, hogy őszintén és köntörfalazás nélkül beszéljünk azokról a témákról, amik az álláskereséshez kapcsolódnak. Mi, az oldalon író bloggerek, mind átéltük az álláskeresés mélypontjait és ezekről nyíltan merünk beszélni, mert hisszük, hogy a tapasztalatainkból mások is okulhatnak! A saját tapasztalatainkon túl az érdekesebb beérkező olvasói levelek közül is megosztunk néhányat az ide látogatókkal!

Az álláskeresésről őszintén!

2009.02.21. 13:48 Hopeful John Doe

Munkakeresés - Internet II. rész - Szánalmas magyar állásportálok (firstlady.hu)

Címkék: vélemény munka vicc szánalmas állás álláskeresés állásajánlat munkanélküli kirúgás munkakeresés munkahely nevetséges munkaajánlat főnök dolgozni állások munkák kirúgtak állásportál

Sziasztok!

A legutolsó bejegyzésemben már megjegyeztem, hogy nekiestem a magyar állásportálok vizsgálatának, átnézem / átnéztem mindegyiket, amelyik jelenleg működik.

Első alkalommal bemutattam a túlsztárolt Profession.hu oldalát, ahogy én láttam és természetesen a következő időben végig fogok menni az összes vezető állásportálon is (jobline.hu, workania.hu, cvonline.hu és társaik).

Addig azonban szeretném megosztani mindenkivel az általam talált legnevetségesebb állásportálokat, remélem Ti is örömöteket lelitek benne!

Három portált választottam ki, amelyek szerintem egyenlő esélyekkel indulnak Magyarország legnevetségesebb állásközvetítő-oldalának címéért, nézzétek és élvezzétek ezeket a csodákat! :)

FirstLady.hu

Elképzelem, amint a vállalat alapítói ülnek egy körasztal körül és gondolkoznak a vállalat, illetve a weboldal arculatán. Azon töprengnek, hogy kiket szeretnének megcélozni, kik lehetnek az oldal potenciális felhasználói, és ekkor beugrik az ötlet "NŐŐŐŐT, sok nőt! Akinek nincs munkája, annak biztos nincs nője se és akkor tuti tetszeni fog az oldal neki, ha teletesszük nőkkel!!!".

Hát nem. Attól, hogy valaki átmenetileg szabad és munkát keres, attól még a nők miatt nem fog egy ilyen végtelenül gagyi oldalra regisztrálni, én legalábbis biztos, hogy nem.

Ezzel az oldallal egy hostess-céget, esetleg egy bordélyházat, avagy egy női modellügynökséget tudok elképzelni. Ezzel a névvel annyit értek el, hogy amikor az ember ide kattint mindenre gondol, csak arra nem, hogy egy állásportálra tévedt.

Elképzelem, amint ülök a haverokkal a sörözőben és beszélgetünk, hogy kinek milyen volt a hete, majd átbeszéljük, hogy milyen munkákat találtunk a firstlady-n.... :))) VICC, csupa nagy betűvel.

Az oldalon ki van téve a német és az angol zászló, gondoltam legalább erre adtak.. Aztán jött a felismerés. Összesen az üdvözlő szöveget (kb 8. sor) illetve 3 darab menüpontot fordítottak le, semmi mást...

Emellett megtalálhatóak még a legszerencsétlenebb elemek, amelyeken látszik, hogy fel akarták dobni az oldalt, de ez NEM sikerült, ehelyett a teljes hozzánemértés érzetét sikerült minden apró részlettel egyre tovább és tovább erősíteniük.

Van itt Európai Uniós zászló a főoldalon egy kosztümös hölgy hónalja alatt, betettek a főoldalon egy május elsejei majálist fent középre, de hogy minek? Örök rejtély marad.

Az oldalon a kedvencem azonban egyértelműen a következő videó: http://www.firstlady.hu/munkaadoknak.php?lang=hu

Rövid, tömör és hihetetlen. Egy, a kopaszodását álcázni próbáló - tarkótól előrefésült haj, ahogy az kell - 60-as éveiben járható úr, fura, kaján vigyorral meséli, hogy minden regisztrálónak elküldenek egy ajándék könyvet (feltéve, hogy az munkaadóként regisztrál) amelynek címe: "Személyiségünk rejtett tartalékai".
Tényleg nem bántani szeretném őket, de szerintük, egy vállalat, amiatt fog a nevetséges nevű firstlady.hu állásportál mellett dönteni, mert küldenek egy könyvet a személyisége rejtett tartalékairól? Elképesztő, tényleg.

A munkaadók szerintem egy szép, olcsó, könnyen kezelhető oldalra vágynak, nem egy végtelenül régimódi, csúnya, áttekinthetetlen oldalra, ahol kapnap egy ajándék könyvet, valamiről, amire egyáltalán nincs szükségük, hiszen ők dolgozókat keresnek magukhoz, nem a személyiségükben szeretnének elmélyülni..

Összegezve, az oldal jó példája annak, hogy a lelkesedés és akarat, amikor hozzá nem értéssel és ízléstelenséggel párosul akkor abból milyen fura képződmények jöhetnek létre...

Hamarosan jelentkezem egy újabb végtelenül nevetséges állásportállal!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://allaswanted.blog.hu/api/trackback/id/tr37956507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pipicombi 2009.02.21. 22:37:29

Aztaaaa... Ez nagyon kemény. Nevetséges az oldal.
Nem értem, hogy a kedves állásportálok miért nem értik meg, hogy nekünk, mezei felhasználóknak egy egyszerű, könnyen kezelhető, átlátható oldal kell. Persze nyilván mindenki ezt gondolja a saját kis portáljáról.
Egyébként jó ez a kis blog. Tetszik. Fogjunk össze, mi "szabadok", hogy legalább egy picit könnyebb legyen a keresgélés..
Csak így tovább!

trevor 2009.02.22. 13:22:17

Úristen. El sem hiszem, hogy ilyenek vannak!
Abszolút egyetértek az előttem szólóval.
Egyébként én is 1,5 éve keresek munkát, állásinterjúk százain voltam, de vagy én nem voltam szimpatikus a cégnek, vagy a munka nem volt szimpatikus nekem.. Lassan kezdek kétségbe esni, nem tudom mi lesz, ha legkésőbb szeptemberig nem találok munkát.
Nagyon jó ötlet ez a blog, segítsünk egymásnak ott, ahol tudunk!
süti beállítások módosítása