HTML

Állás Wanted

Az oldal célja, hogy őszintén és köntörfalazás nélkül beszéljünk azokról a témákról, amik az álláskereséshez kapcsolódnak. Mi, az oldalon író bloggerek, mind átéltük az álláskeresés mélypontjait és ezekről nyíltan merünk beszélni, mert hisszük, hogy a tapasztalatainkból mások is okulhatnak! A saját tapasztalatainkon túl az érdekesebb beérkező olvasói levelek közül is megosztunk néhányat az ide látogatókkal!

Az álláskeresésről őszintén!

2009.10.12. 14:49 Hopeful John Doe

Magyar állásportálok - A fogyasztók mindenek előtt... Hát persze... II. Rész

Címkék: vélemény kritika munka állás álláskeresés tapasztalat hihetetlen állásajánlat munkanélküli munkakeresés munkahely munkaajánlat állások munkák állásportál nem ajánlott alacsony nívó állásportálok

A legutóbbi bejegyzést folytatva nézzük napjaink vezető állásportáljai mennyire is veszik komolyan a mindenhol hangsúlyozott fogyasztó-központúságot.

 

JobLine.hu

 

 

 

 

Máig nem sikerült válaszolniuk...

A Jobline.hu a magyar állásportálok egyik érdekes "mintapéldánya".

Mintapéldány amiatt, mivel hatalmas és értékes reklámfelületeinek köszönhetően - mivel a JobLine a HVG egyfajta leányvállalata, ahogy ez a fenti képen is látszik - számtalan módon tudják és reklámozzák is rendszerüket.

Nem emiatt "minta" azonban sajnos az oldal, hanem amiatt, hogy látszik, hogy beleöntöttek egy rakást pénzt a látványvilágba - emiatt talán az egyik legszebb logó az övéké, az általam ismert oldalak közül - de ezen túl, amit számunkra, munkakeresők számára nyújtanak az szinte semmi...

Az oldalon található szép látványvilág hosszabb, az oldalon való böngészés után már zavaróan tele van reklámokkal és HVG-s cikkekre mutató linkekkel. A regisztráció után pedig, amikor belépünk azt kérdezzük magunktól: "Ez ennyi?".

Az önéletrajz-feltöltés funkciót szerintem nagyon elhamarkodottan és átgondolatlanul dolgozták ki.

Gondoltam talán a munkakeresők kérdéseire biztosan jobban odafigyelnek, kompenzálva ezzel rendszerük funkcionalitás beli hiányaikat. Tévedtem. Az 5 héttel ezelőtt e-mailben feltett kérdésemre máig nem kaptam választ.

Bevallom, miután regisztráltam az oldalon már nem is vártam többet. Látszik, hogy törekedtek a szép látványelemekre kezdetben, de - az én érzésem az volt -, hogy egy idő után már csak túl akartak lenni a rendszer kialakításán, mindegy, hogy az, hogyan is néz ki és mennyire használható.

Összegzés: Az oldal alapvetően szép és igényes kivitelezése, és néhány kiemelten jó ötlet, kezdeményezés ellenére a rendszerük összességében nagyon hiányos és kidolgozatlan - legalábbis sok másik állásportálhoz képest.
A bennem kialakuló - bejelentkezés után tapasztalt - "üresség-érzet" mellé az, hogy máig sem válaszoltak az üzenetemre bevallom nekem nagyon elvette a kedvem ettől az oldaltól.


JobMonitor.hu

 

 

Máig nem sikerült válaszolniuk...

A JobMonitor.hu egy gyűjtőoldal, ahol kedvünkre böngészhetünk az aktuális hirdetések között.

Bevallom az oldal nekem nem tartozik a személyes kedvenceim közé. A színválasztást túl élénknek érzem, az oldal strúktúrája pedig a főoldalon található töménytelen információ miatt olykor követhetetlen.

Ennek ellenére azt gondoltam, hogy az egyéni benyomásaimtól függetlenül az ő oldalukat is letesztelem, hogy mennyire gyorsan reagálnak a segítségkérő e-mailekre.

A JobLine oldalához hasonlóan itt is csalódnom kellett. Máig nem érkezett válasz.

Összegzés: Egy érdekesen kivitelezett honlap, amely szintén nem fektet elég hangsúlyt a felhasználók kérdéseire. Már a főoldalon is kicsit az érezhető, hogy ők ELADNI akarnak, nem segíteni... Ezt sajnos az általam küldött segítségkérő e-mail is alátámasztotta... Döbbenetes, hogy ennyire nem foglalkoznak velünk, akikből élnek...

 

Az egyik oka szerintem az lehet, hogy ennyire kevesen válaszoltak a kérdésemre, hogy a levelemet úgy kezdtem, XY vagyok az Önök oldalán xyz néven regisztráltam.
Ha pedig már regisztráltam, onnantól kedzve lehet a cégek számára már nem vagyok többé "érdekes". Nincs miért küzdeniük, hiszen regisztráltam, az e-mail címem megszerezték, reklámokkal már el tudnak halmozni, hogy növeljék a bevételt, az, hogy állást szeretnék, az senkit nem érdekel.

Fájó látni, hogy nem csak a cégeknek küldött e-mailek során kell felkészülni arra, hogy az embert válaszra sem méltatják, hanem már az álláskeresés megkönnyebbítésére szakosodott oldalakban is csalódnunk kell...

Természetesen vannak kivételek. Vannak oldalak, amelyek aránylag gyorsan és segítőkészen válaszoltak. Róluk is írok hamarosan!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://allaswanted.blog.hu/api/trackback/id/tr51445094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása