HTML

Állás Wanted

Az oldal célja, hogy őszintén és köntörfalazás nélkül beszéljünk azokról a témákról, amik az álláskereséshez kapcsolódnak. Mi, az oldalon író bloggerek, mind átéltük az álláskeresés mélypontjait és ezekről nyíltan merünk beszélni, mert hisszük, hogy a tapasztalatainkból mások is okulhatnak! A saját tapasztalatainkon túl az érdekesebb beérkező olvasói levelek közül is megosztunk néhányat az ide látogatókkal!

Az álláskeresésről őszintén!

2011.04.14. 23:26 Hopeful John Doe

Visszatértünk!?

Címkék: álláskeresés újrakezdés dolgozni visszatérés

Hosszú hónapok teltek el a legutolsó bejegyzés óta, lassan 1 év. Itt vagyok újra, feltöltődve, kíváncsian.

Kissé kesernyés, ám mindig őszinte blogbejegyzéseimnek hirtelen vége szakadt tavaly augusztus környékén, kaptam néhány e-mailt, hogy mi történt, mikor írunk újra, de úgy éreztem, hogy az ÁllásWanted-ot most félre kell tennem.

Bár számomra a világháló ezen kis eldugott szeglete mindig egy kedves csücske volt a szívemnek, úgy éreztem, hogy eljött a pillanat, amikor már nem tudok kellően objektíven és hitelesen állást foglalni, véleményt formálni. Mindennek az oka, hogy az egyik, viszonylag új állásportál segítségével sikerült aránylag gyorsan és egyszerűen elhelyezkednem. De erről majd később.

Azóta sok víz folyt le a Dunán, az utóbbi hetekben aztán történt valami ami azt mondatta velem, hogy ideje ismét megpróbálni életet lehelni e korábban elég népszerű, ám sajnos méltatlanul elhanyagolt blogba. Írtak érdeklődők, állásportálok, sőt még egy országos rádió is felhívott, hogy nem lennék-e a műsoruk vendége egy álláskeresésről szóló beszélgetésnél. Minden felhívásra nemet mondtam, mert valahogy azt éreztem, hogy kívülálló vagyok.

Aztán - ahogy rövid élettörténetem során már nem először - eljött egy hétköznapinak tűnő sörözés. Nosztalgiázás, régi szép idők, a szokásos. (Érdekes, hogy olyan beszélgetéseken még nem nagyon voltam, amikor az emberek arról beszéltek, hogy anno milyen borzalmas volt az életük, bezzeg most csak úgy lubickolnak...) A beszélgetés legtanulságosabb része az volt, amikor arról beszéltünk, hogy mi is az, amiért nap nap után felkelünk és csináljuk tovább a dolgunkat, mi hajt előre. A válaszom dióhéjban az volt, hogy egyedül azért, hogy azokat a dolgokat is átélhessük, kiélvezhessük, amiket szeretünk...

Sablonos, elcsépelt, de számomra igaz. A legfurább pedig, hogy ebben a szövegkörnyezetben valahogy beugrott az ÁllásWanted. Ekkor ébredtem rá, hogy ezt is nagyon élveztem, így hát elhatároztam, hogy teszek még egy próbát.

A visszatérésem lassan kezd hasonlítani egyes hazai megélhetési zenekarok évente megismétlődő "búcsúkoncertjeihez". Mindig felvázolok egy blogolásban gazdag jövőképet, aztán semmi se lesz belőle. Most nem szeretnék semmilyen víziót felvázolni, elkezdem, aztán lesz, ami lesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://allaswanted.blog.hu/api/trackback/id/tr412827218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása